קונה רכבים לפירוק

בן גרר – קונה רכבים לפירוק ומעניק לכם הזדמנות לצאת ברווח משמעותי גם אם נאמר לכם שלא כדאי לכם לגעת ברכב…

כן! אנו ניצר עבורכם מצב שבו תוכלו להפיק ממכוניתכם הישנה, שאין לכם צורך בה יותר, כי לא ניתן מסיבה כזאת או אחרת להשתמש בה, את מרב הרווחים האפשריים.

בתור חברה וותיקה שאחד התחומים שבה היא עוסקת בן גרר, קונה רכבים לפירוק בכמויות גדולות. בשל כך אנו מקבלים ממגרשי הפירוקים את מלוא התמורה האפשרית ויש באפשרותנו להציע לכם את המחיר הטוב ביותר בעבור רכבכם.

נאמר לי על ידי המכונאי שלא כדאי לתקן את הרכב. יצרתי קשר עם נציג במגרש פירוקים שקונה רכבים לפירוק. כמובן שמגרש הפרוקים קונה רכבים לפירוק וישמח לקנות ממך את רכבך אולם עליך לקחת מספר גורמים בחשבון לפני שאתה מחליט על דרך הפעולה.

לפניכם מקרה שנתקלנו בו בעבר אך נשתמש באות הראשונה של שם משפחתו.

ל.הוא איש עמיד מאוד, הוא נהג במשך 10 שנים על רכבו. מאז שהיה חדש. ל. הזדקן ולא יכול היה לנהוג יותר. הרכב עמד וילידיו לא רצו את הרכב. לאחר שביררו נאמר להם על ידי המוסך שלא כדאי להשקיע ולתקן את הרכב וכדאי למכור אותו לפירוקים. בנו הבכור של ל. יצר קשר עם מגרש הפירוקים. הם שמחו ואמרו לו שכמובן שהם גוף שקונה רכבים לפירוק אבל עליו להביא את הרכב למגרש הפירוקים. בנוו של ל. מצא שגרירת הרכב תעלה לו 600 ש"ח ומגרש הפירוקים הציעו לו 4500 ש"ח בעבור רכבו.

חשבון פשוט מראה לנו שהתמורה לרכב הייתה מסתכמת ב 3900 ש"ח. לשמחתנו ולשמחתו של הבן של ל. הוא יצר קשר עם משרדנו וכמובן שעל השאלה האם בן גרר קונה רכבים לפירוק התשובה היא כן!!!

אנו הגענו לביתו של אבי המשפחה. נהג הגרר טיפל במסמכים הנחוצים והשאיר לל. 6300 ש"ח אותם יכול היה לחלוק בין ילדיו.

ללא טרחה מיותרת וללא צורך להתמקח עם מגרשי הפירוקים אנו בבן גרר נעניק לכם שירות מידי ומהיר. נפנה את רכבכם ונתגמל אותכם במלוא המחיר האפשרי עבור רכבכם.

בן גרר קונה רכבים לפירוק בכל מצב. אחרי תאונה ממקום התאונה או ממגרש חברת הביטוח.

מהמוסך או מביתכם. צרו קשר ואנו ניתן לך שירות של מי שקונה רכבים לפירוק שנים רבות ומכיר את כל האפשרויות למקסם את הרווח מהמצב

לטיפול מיידי 24/6 צלצל – 052-3390787